Παρουσίαση στο Μουσείου Κινηματογράφου
Άγιος Λαυρέντιος
Το πράσινο γίνεται κίτρινο και πέφτει!!
Παρουσίαση ποιητικής συλλογής "ΙΚΙ-ΕΚΤΑΝΑ"
Ώρα για τσίπουρο
Πλατεία Χατζίνη (Άγιος Λαυρέντιος)
Παραλία Νέων Μουδα (Σεπτέμβριος 2011)
Δεκέμβριος 2011
Αnatolia Χριστουγεννιάτικο Bazaar
Αnatolia Bazaar 2010
Αλσατία (Πάσχα 2011)
Ελένη Στασινού
Αργολίδα (1η Γενάρη 2012)
Έναστρον
Το κουζλούκι και ο πάππος ο Τζότζος
Βιβλιοπωλείο Αγορά στο Περιστέρι
Ιωάννινα (Μάρτης 2012)
Μέτσοβο
Cultural Club
Στοκχόλμη
Όσλο (Μάρτιος 2011)
Ιταλία (Μιλάνο - Λίμνη Como)
Ψυχές που δεν τις ζέστανε η Αγάπη
Άγιος Λαυρέντιος
Ακροναυπλία
Αρκαδία (Ρούτσι - Λεοντάρι)
Κάντια Αργολίδας
Μηλιές
Το Ναύπλιο μετά τις δέκα το βράδυ
Βυζίτσα (Ιούλης 2012)
Λαύκος - Προμύρι - Πλατανιάς - Κατηγιώργης
Μυλοπόταμος 2012
Έκθεση Βιβλίου 2012 στη Νέα Παραλία της Θεσσαλονίκης
Η πριγκίπισσα που δεν έτρωγε μελιτζάνες

Η πριγκίπισσα που δεν έτρωγε μελιτζάνες

Χρυσούλα Λουλοπούλου
Ο μαγικός σελιδοδείκτης

Ο μαγικός σελιδοδείκτης

Ηρακλής Λαμπαδαρίου
Το αεράκι και η καμινάδα

Το αεράκι και η καμινάδα

Ευρυδίκη Αμανατίδου
Η πολιτεία που δεν είχε Χριστούγεννα

Η πολιτεία που δεν είχε Χριστούγεννα

Ευρυδίκη Αμανατίδου
Τάξη Δημιουργική με Φαντασία αρκετή

Τάξη Δημιουργική με Φαντασία αρκετή

Ηρακλής Λαμπαδαρίου
Ο ήλιος που έχασε το δρόμο του

Ο ήλιος που έχασε το δρόμο του

Ευρυδίκη Αμανατίδου

Η Διαφορετική Ελένη

Ημ. Έκδοσης: 2013
ISBN: 978-960-6769-91-7
Σελίδες: 192
Εκδόσεις: Ωκεανός
Audiatur altera pars έλεγαν οι Λατίνοι. Η άλλη πλευρά βέβαια είναι αυτή που τις πιο πολλές φορές μας καθιστά αμήχανους, είναι αυτή που μας ξεβολεύει από τις κατακτημένες συνήθειες του παρελθόντος και μας δη- μιουργεί την αίσθηση πως δεν πατάμε γερά στα πόδια μας. Η δικτατορία των συνηθειών…

Καιρός δεν είναι να προχωρήσουμε σε ακόμη μία απομυθοποίηση; Κι η απομυθοποίηση που έχουμε στο μυαλό μας σε καμία περίπτωση δεν θα είναι μια αποτυχημένη παρωδία! Κατά τα τελευταία δεκατρία χρόνια που διδάσκω σε μαθητές μου την Ελένη του Ευριπίδη πολλές είναι οι φορές που άλλαξα την ένταση, το χρώμα και τη φορά της ελαστικής στοχοθεσίας μου.

Τη στιγμή που έρχομαι σε επαφή με το συγκεκριμένο κείμενο επιδιώκω τα παιδιά μου να κάνουν ένα βήμα πιο πέρα από τα οφθαλμοφανή και τα κοινότοπα για να ξεπεράσουν τον φιλόσοφο, τον ψυχολόγο, τον αντιπολεμικό ποιητή… Το “φαίνεσθαι” και το “είναι”, τα οποία ταξιδεύουν διάσπαρτα σε όλο το έργο του, ερμηνεύονται από την ευαισθησία της αγνής εφηβικής ψυχής, αποκωδικοποι- ούνται και παίρνουν μια θέση στον προσωπικό αξιακό τους κώδικα.